Sketatrött


Hejhejhaallååå, haft en bra dag allesammans? Min har väl varit helt okej, jobb till sju sen handla lite mat med min superstörda syrra, så jävla jobbig, haha men älskar henne för det! 

Det fick bli en lätt middag då varken mamma eller Tompa var hemma, känns som om de vart så varje dag nu den senaste veckan, lite sådär smånajs men börjar få slut på mat ideér haha, neej men orkar inte laga mat varje dag ju. 
Det fick bli sallad, potatissallad och två fullkornssmörgåsar. Åt en rejäl och dessutom rätt sen lunch på jobbet, så var inte jättehungrig.

Imorrn är det plugg som gäller, min längsta dag faktiskt, 9-16 men roliga lektioner så överlever nog. Men guuuud så trött jag är nu, dags att säga hej till sängen...



två ingredienser som jag själv aldrig skulle tänkt ha med är små osttärningar och äppelbitar, det har kevins kära far Jens lärt mig, haha .... old times!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0