Ledig från jobbet


Skönt att vara hemma igen, är redan ganska slut i kroppen. Har ju legat inne och knappt gått överhuvudtaget, så en tripp i till stan ett par timmar gjorde mig trött. Lyckades iallafall få det där jädrans syntestet nu igen, har varit supermycket strul angående mitt körkortstillstånd o.s.v, så nu får de jädrans vara stopp på det. Skicka iväg det IGEN imorrn för sista gången sen är det väl bara att vänta på ett godkännande, och hoppas på att det inte tar allt för lång tid. 

Köpte lite nytt från kicks också, dock saknar jag ett fint puder, har slutat helt med foundation, blir mer när jag går ut som jag använder det, annars är det bara solpuder som gäller på vardagarna... Köpte även hem lite tillbehör till mina nya färglinser som jag ska prova lite senare...

Men nu har vi precis satt på en film, "Utlämnad" så om jag vill hänga med måste jag nog börja kolla nu...har också precis klämt i mig en semla, ouuuuf va mätt jag blev! hihi

Hörs sen, love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0