Magsjuk


Hej vänner,  tänkte blogga flera gånger under kvällen igår, men hade ingen ork överhuvudtaget. Tog det bara lungt med mamma framför en film, som jag inte minns vad den hette. Men gick och la mig strax efter tio med en hemskt magont..

Hann väl sova knappt två timmar innan mina toalett besök började, fy satan...de va flera år sedan jag var magsjuk. Jag är absolut inte rädd för att spy eller nått, men ingen kan ju tycka att det är behagligt, speciellt inte när det är 8-10 ggr i rad. USCH! Så har haft en sömnlös natt, somnades väl runt halv fem imorse om inte senare...

Så mina planer om att dra till mässan, hämta min mobil o.s.v har nu blivit inställda. Trots att själva spydelen är över, är jag nu svag i kroppen och kommer nog bli tvungen att stanna hemma resten av dagen. Mår också illa lite då och då..

FAN, HATAR att vara sjuk, speciellt MAGSJUK! Men men, ska passa på och pyssla om mig själv lite idag istället. Måla naglarna, färga ögonbrynen, göra fotbad med mammas lite specialarmaskin, haha vet inte riktigt vad det heter...

riktigt så dåligt mår jag väl inte...men ser typ ut så...haha


Bild lånad från google.                                         

Kommentarer
Postat av: andriana

krya på dig! <3

Själv fasar jag över att bli magsjuk, det är det absolut värsta jag vet

2009-02-20 @ 12:22:28
URL: http://andrianas.blogg.se/
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

Krya på dig! :)

2009-02-20 @ 13:45:48
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Tobias

tar också alltid den där bilden när jag är sjuk :) krya på dig!

2009-02-20 @ 22:18:57
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0