Praktik hela dagen


Hej hej hallå, har precis klätt på mig och sminkat mig. Idag ska jag iväg till min nya salong, kommer att vara där från 10 till ungefär halv sex, måste gå lite tidigare eftersom gymnastiken börjar vid halv sju. Känner redan nu att jag kommer vara helt slut ikväll när jag kommer hem, och har då massa att packa. Japp för imorrn flyttar vi...haha så det är sjukt mycket att göra nu. Jobbar ju dessutom imorrn från 15-19 så det kommer bli tajt, men vi kommer fixa det!

Tänkte gå iväg redan nu så hinner jag äta en liten frukost på cafét först om jag har tur! hihi :) 
ha en bra dag! <3 kramis



Kommentarer
Postat av: elin

hur går det med musåren? hur är det på gymnastiken, tycker det verkar jättetrevligt!

2009-02-18 @ 18:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0