Rekommendation på film


Igår hyrde mamma med två filmer hem, det var nog första gången som BÅDA filmerna var sjukt bra, hihi bra jobbat mamsi. Såg ena igår kväll och den ena nu på morgonen, sådär mysigt till snövädret utanför. Dock har vi ännu inga gardiner vilket gör att det är väldigt ljust, ingen vidare movie stämning, men de funkar. Pappsen kommer över snart, ska hjälpa oss sätta upp ett par taklampor, gardinstänger och en rullgardin i mitt rum, för nu blir det ljust redan vid 6 på morgonen...

Först filmen WANTED, med bl.a Angelina..som är en sjukt bra skådis.
En väldigt brutal och blodig film, men bra handling. 



Sen filmen THE LIST, och bra men på ett annat sätt än filmen ovan. En thriller, mycket bra än om ni frågar mig..


Det finns småsaker som man finner i båda filmerna, smarthet och listighet, lite samma tänkande. Jag gillart!

Kommentarer
Postat av: Hanna!

haha vi hyrde precis samma filmer!!

2009-02-23 @ 10:58:45
URL: http://mylifeisbill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0