ändrade planer

tjosan... hemma igen! Vår tjejkväll sket sig, men men inget att deppa över. Har precis tryckt i mig en 90 gr. hamburgare och bytt om till mjukiskläder. Så de får bli en myskväll hemma idag, vilket verkligen inte spelar mig någon roll då det är rätt skönt med lite alone time. Lillasyster och hennes vän Nicki åkte iväg till Globen för ett tag sedan... står antagligen i kö nu. Åkte förbi där på vägen, och SHIT så mycket folk...speciellt yngre tjejer.. Hur många som helst! Kan tänka mig att det kommer va sjukt kul där inne ikväll. Och förutom att Chris sjunger sjukt bra ser han ju rätt så bra ut, ingen superduper hunk om ni frågar mig men sådär lagom söt. 

Gick en snabbis på götgatan innan jag satte mig på tuben hem. Besökte Gina, H&M och BikBok där jag lyckades hitta 4 fina plagg som jag tänkte visa upp snart. Kändes som om jag förtjänade det, trots att jag inte riktigt har råd med det så var jag tvungen att unna mig själv det. Fast hade ju också ett presentkort på Gina som jag fick i julklapp så la väl bara ut typ 300 kr själv. Det överlever jag.

Nä nu ska jag slänga på en bra film och öppna min gooooda Marabou kaka hihi :D pusss&kramis <3

Vi kör Superhuman med Chris Brown och keri Hilson





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0