Pysseldag typ..

Hallå där köp blåbär..haha nu var jag lustig va?! Eller inte..iallafall. Kanske lite dålig uppdatering, men har fått in alla bilder från Norge nu, så hoppas ni sätt dem. Satt ganska länge med att gå igenom gamla inlägg och spara dem i några "nya" kategorier, eller har ändrat namn på ett par stycken. Vaknade dessutom tolv idag, vilket var himla skönt då jag sovit dåligt dagarna innan. Har vart hemma i stort sätt hela dagen, småpysslat med saker. Såsom att putsa min svarta stövlar, rensat bland våra två hyllor, dammat och slängt massa skitsaker. Vikt en massa tvätt och annat småpyssel. 

Var förbi cafét en stund för personalmöte, chefen hade lite saker han ville säga.. inge märkvärdigt! Efter det gick jag och Emmalisa till solariumet för 15 min solning, handlade lite mat påvägen hem också till mig och lillasyster.

Imorrn är det plugget som gäller igen, men slutar efter lunch och funderar på att dra in till stan. Får se hur de blir... Ska iallafall jobba imorrn också från tre till sju. Och därefter hem till en jobbarkompis vid namnet Emelie, så ska vi färga hennes hår. 

Har ett litet tips som kommer upp alldeles strax i bloggen, kika gärna in då! 
kramis





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0