28 Juli



Bild tagen på Gotland´09

Med mat i magen och även en mumsig efterrätt som bestod av glass, jordgubbar, chokladsås o lite grädde är jag nu väldigt mätt. Känner mig även lite hängig, typ trött. Var uppe vid halv tio imorse redan, fixade mig lite och drog iväg vid kvart över tio. Jag, mamma, Mimmi och hennes vän hemma har vart i stan under dagen, shoppat det sista inför resan nu, växlat pengar och bara glidit runt. Vädret var väl inte riktigt med oss, kom lite småskurar men inget överdrivet sådär.

Har precis fotat de jag köpt, de har blivit lite mycket shopping de senaste dagarna, men de är mycket för att jag ska ut och resa plus att jag fått min lön, det är väl ändå meningen att man ska belöna sig själv lite när man jobbat så flitigt! ;)

Slänger alldeles strax in bilderna från de jag handlat idag! :D kram sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0