Helgen



Onsdagkväll på Gotland V.29

Sitter här i mörkret och tänker för mig själv, kom hem för ett tag sedan. Har vart på bio med min kära vän Nora, vi såg filmen "Public Enemies" med Johnny Depp. En riktigt bra film faktiskt om ni frågar mig, den var spännande krävde att man verkligen hängde med för att förstå allt. Lätt sevärd på bio iallafall. 

Har inte orkat blogga så mycket under helgen, men har haft en trevlig och rätt så lung helg. I fredags blev det dock utgång, hade nästan lovat mig själv att ta det lungt innan grekland nu men vart så sugen, plus att det inte är ofta man umgås med kussen så passade på att göra det nu under hans semester. 

Vi, alltså jag & Julia började först med lite fördrinkar på Metro (skanstull) där hennes vän jobbar som DJ. Åkte sedan in till stan där vi mötte upp Kalle (min kusin) och hela hans grabbgäng. Vandrade sedan iväg till Café Opera, där de bjöds på massa champagne. Var dock rätt trött och lite småirriterad, tycker det är så jäkla respekt med massa groggluder som bara hängde på för att få gratis drinkar typ, skitfulla och apdryga! Nä usch sånna klarar vi oss utan.. 

Men iallafall när vi kom ut för att sedan dra vidare, slutade det med att vi tog en Limo med några av grabbarna, gled väl runt en halv timme, 45 min tills vi släpptes av utanför White Room där de andra var. Även där bjöds de på mer champagne men inget jag behövde då jag var trött och ville hem. Så en taxi hem till kusinen och sova på soffan fick det bli... 

Hade iallafall en trevlig kväll, som vanligt Julia, haha hur lyckas vi alltid hamna i så konstiga men roliga situationer?!?! :D
Gårdagen var däremot superchill, sov till två hos Kalle, vi köpte en pizza och drog sedan för ett litet dopp vid sköndal. Julia joinade mig mot kvällens slut, snackade massa girltalk, tog en promenad vid elva på kvällen för att vi fick ett sådant jädrans cola & chips sug. Mysigt att bara umgås...Såg även filmen "What women wants", en riktigt bra och rolig film, också sevärd!

Idag har det vart lungt, syster kom hem igår så träffade henne en kortis idag, åkte sedan in till stan där ja mötte upp N & S, vi lagade lite middag, skrattade en del sen drog vi på bion som sagt, helt ok söndag om ni frågar mig. 

Nu är det bara 4 dagar kvar sen ligger vi där på stranden och steker... guud så jag längtar! Men nu är jag trött så ska faktiskt ta och borsta mina tänder nu för att sedan krypa ner i min sköna säng och sova. Hörs imorrn, med bättre uppdatering, och det är ett löfte! 

Nighty<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0