Hemma från Gotland



Bild tagen av mig med min Canon EOS 400D

Bloggade imorse, eller ah runt 2-3 tiden på dagen iallafall, men precis då skulle mitt internet crasha av nån konstig anledning så allt försvann, typiskt! Men är iallafall hemma nu efter en lång och helt vild vecka nere på Gotland. Vi har haft helt stört kul, och veckan gick alldels för snabbt. Vädret har vart på topp fram tills igår, eller ah lördag kväll regnade det lite sen hela dagen igår. Men annars har de varit underbart, vi har träffat så jäkla mycke folk, roliga, skumma, sköna, otrevliga, jävliga ah you name it. En del man kan hålla kontakt med och en del man bara kan glömma...men de är väl så de brukar vara.

Är suuupertrött och ska snart lägga mig, är rätt så sliten. Men ska försöka att komma in i de vanliga rutinerna nu, för har vändt på dygnet helt alltså. Imorrn kommer jag med en liten överraskning, har vetat de länge, men bara glömt att dela med mig utav det här i bloggen. Så glöm inte att kika in även imorrn. Nu... sängen! Natti<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

den bilden borde du ha som header

2009-07-21 @ 21:55:27
Postat av: Sara

Vilken fin bild!! :) Tycker dock inte den ska vara som header, då din header är urläcker!!

2009-07-22 @ 00:59:50
URL: http://saralindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0