Seven more days to go.


Yes nu är det bara en jäkla vecka kvar. Sen tar jag och mina underbara tjejer flyget ner till Grekland. Kan ni fattar? kan själv knappt fatta att vi faktiskt åker. Har vetat detta sen mars-april någongång om jag minns rätt. Då bokade vi vår resa, betalade det mesta för en månad sen ungefär. Har bara glömt bort att berätta det här i bloggen då det vart så långt kvar, men som alltid har tiden bara sprungit iväg så har inte hunnit hehe.



Våra biljetter och hotellbokning kom för 3 dagar sedan...

Men iallafall den 31/7 bär det av till Grekland, vi kommer inte att åka till den vanligaste ön men party, sol & bad finns det massa av så det ska bli såå skönt. Zakynthos heter ön vi ska till, vi kommer att bo i Kalamaki som ligger bara 20 minuter från Laganas, som är självaste staden med alla clubar och de flesta ungdomarna. Vi valde att bo en bit utanför då vi åker dit i två hela veckor, vi alla vill ha en riktigt semster där vi bara kan slappna av och njuta av den underbara värmen/solen... Men så fort vi är partysugna är det bara att ta en promenad längs stranden så är man där på knappa 20 minuter.

Vi kommer alltså vara borta i två J*VLA veckor, det ska bli så stört skönt att få åka bort och denna gång med bara vänner. Har trots allt rest en del de senaste åren, eller ha lite iallafall men har alltid vart med min familj och så.

Detta blir alltså min första riktiga utomlandsresa med mina tjejer! Längtar som bara den...


Vårt hotell i Kalamaki

Kommentarer
Postat av: Kim

Gud vad skönt! Blir avundsjuk ju...:P

2009-07-24 @ 17:28:49
URL: http://kimedmans.blogg.se/
Postat av: Sheila

Vad nice, hoppas ni får det kättekul! =D

2009-07-25 @ 09:12:38
URL: http://missmexicoiran.blogg.se/
Postat av: Lilly

myyys

2009-07-26 @ 14:23:14
URL: http://tval.blogg.se/
Postat av: Tessa på Odenplan

Been there! Åkte också med Airtours men dom överbokade detta hotellet så vi fick hoppa runt på tre andra hotell under 1 v som vi var där, massa strul & dom betedde sig extremt dåligt. Aldrig mera Airtours!

Vi vann dock hos ARN - Haha!

Postat av: Daniela.

jag ska också dit snart :D woopwoop!

2009-08-02 @ 19:51:14
URL: http://danielalorena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0