Vaxa = Pain!



Bild tagen i Florida nov-08

Då var i princip allt klart! Efter att tjejerna kommit hit gick vi direkt ner till affären och handlade lite god mat att stoppa i oss. Sedan Var det fram med alla skönhetsprylar... Vi har duschat, skrubbat med peeling, rakat benen, vaxat bikinilinjen, noppat & färgat ögonbrynen, klippt, filat och målat naglarna ah allt ni kan tänka er!

Känner mig en helt ny människa, min hy är len som en babyrumpa. Känns så otroligt lent och skönt..skulle kunna smeka mina egna ben hela natten haha. Neej men känns som att man förberett huden på lite sol nu iallafall.

Vaxa bikinilinjen var iallafall något bortom de vanliga, inte smärtfritt kan jag säga! Visst förstår man att de gör lite ont, men stora blåröda "blåmärken" efter kan inte vara bra, ont som in i helvete gjorde det iallafall. Men men fint blev det iallfall.

Nu är både res och handväskan packad, oh shit glömt att lägga fram kläder tills imorrn kom jag på! Måste jag göra på dirr.
Taxin är bokad till tre, så har ställt väckarklockan på kvart i. haha de räcker gott och väl kan jag lova.

Så nån uppdatering kommer det nog inte bli, lika bra att räkna med noll uppdatering tills jag kommer hem få jag tvivlar på att jag kommer hitta nån med internetkoppling.

Nej nu ska jag springa över en snabbis till mumsan, sen blir det hopp i säng! Ska försöka slänga in ett sista inlägg innan vi drar så god natt på er kära läsare!<3

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej Alexandra!

Spenderade en vecka på Gotland vecka 29, va det då du också va där? Vad tyckte du om Gotland?

Hoppas du mår bra!

Kram

2009-07-30 @ 22:36:38
URL: http://www.nogg.se/CeciliaC
Postat av: katrin

åh va härligt med typ lite hemmaspa ^^

2009-08-04 @ 22:28:20
URL: http://katrin.blogg.se/
Postat av: Sheila

Måste fråga dig vilket vax du andvänder, för att vaxa dig!?



Hoppas du har det super ;D

2009-08-14 @ 15:29:57
URL: http://missmexicoiran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0