Lördag


hallo ännaa, härligt med helg tänker många, jajo visst är det de! Men arbetslös som man är känner jag knappt någon skillnad. Det har redan gått en HEL vecka nu sedan vi tog studenten, dagarna bara rinner iväg, känns så sjukt.. Men men, dagarna har varit skojiga, i onsdags var vi hemma hos en tjej från klassen, eller ah "gamla" klassen då. Hade faktiskt trevligt, vi grillade och lekte mest runt. Fick skjuts en bit på vägen, och åkte sedan hem till J och sov där. Suuupermys!

Har fått lite små "extraknäck" iallafall, så en liten summa ska jag nog få in denna månad. Veckan efter midsommar ska jag nämligen jobba på dagis två dagar, så det kan ju bli lite galet men ändå kul. Ska även till mammas kontor imorrn och städa, allt för pengar nu alltså. Haha..

Gårdagen vart riktigt lyckad, började hemma hos mina kusiner i Skarpnäck, med småplock, tårta och presenter. Lillkusinen fyllde 18 år igår, så hela tjocka släkten var där. Vi hade det jättetrevligt.. Sedan drog vi fyra kusiner iväg in mot stan, mötte upp lite vänner till killarna och sedan satte vi oss på söders hjärta, drack lite drinkar och snackade. 

Det var jag och 8 grabbar, haha rätt härligt faktiskt. Vi vandrade vidare så slutade det med att vi satte oss på after, tog ännu mer drinkar och snackade ännu mer. Plötsligt klampar pappa, patricia och faster in på after, haha de va riktigt kul. Men efter ett tag blev de så galet att jag gick, haha mötte upp Julia och drog till Huset, eller vad det nu heter.

Mötte upp några riktigt härliga människor på vägen, bl.a Alexandra, Amir och Danne.. Störtsköna people alltså. Vi dansade och tog ett par drinkar tillsammans. Men det slutade med att de blev utslänga pågrund av nån töntig jävla anledning, sen drog vi efter ett tag vi med. 

Grabbsen gjorde mig sällskap hem, jullan drog samma med Alexandra. Blev rätt mkt alkohol igår för oss alla.. Kul hade jag iallafall, heeela natten! haha


Bild lånad från Gaybloggen.

PEACEOUT! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0