Mami´s födelsedag


Heejhejhallååå!!!! Idag är det torsdag, löning, Mickis 18 års dag och mammas födelsedag haha! :) Igår vart det utgång me Julia efter att ha ätit middag med brudarna på en mysig restaurang i gamla stan, vi var där och fira Mickis som fyller 18 idag! Först förade vi på Nivå22, där mötte vi några snubbar, som det sedan visade sig att jag kände. Haha världen är verkligen liten.. Sedan drog vi iallafall vidare till 5emtio4yra på söder. Vi hade det helt okej, ingen megarolig kväll, men absolut duglig! Men efter ett tag blev det lite för mycket så bestämde oss för att dra hem...Var väl hemma efter fem någongång. 

Vaknade imorse och var så trött och typ bakis, så det var bara att somna om. Vaknade typ igen vid ett eller nått, sen har jag bara strosat runt här hemma och solat lite såklart. 

VÄDRET ÄR UNDERBART!!! Och jag känner mig någorlunda utvilad nu. Ska precis hoppa in i duschen för att sedan möta upp familjen i stan, vi ska nämligen gå och äta middag på East, sedan blir det en tripp till Gröna Lund idag. Vi firar min och mammas födelsedag tillsammans istället för separat. Det är ju så tätt inpå liksom... 

Har ju redan varit en gång på Grönan, men det vart en rätt kort stund så idag ska vi spela 5-kamp och självklart åka massa roliga karuseller.... det är så stört kul!!!!

Ha en bra dag alla andra, hörs kanske senare! Love<3

GRATTIS MAMMA & MICKIS!!!!

 

Kommentarer
Postat av: julia

den där tårtan ser god ut

2009-06-25 @ 20:38:17
URL: http://josefinochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0