Earth Hour




Snart är det dags kära vänner, uppdateringen har varit kass. Men har ännu inte fått igång vårt internet tyvärr. Men Thomas är hemma hos oss nu och ska försöka få igång det, så hoppas hoppas att allt finns där och att dem får igång det ikväll. Själv sitter jag hemma hos Mimmi, eller ja haha i vår andra lägenhet! Låter ju lite konstigt men men, så är det.

Om drygt en timme är det dags att släcka ner, tända lite ljus kanske och bara mysa. Det är meningen att jag ska hem sen, jullan kommer nog dit och vi ska ha en lite filmkväll. Får bara se när det blir...

Min fina vän Emmalisa är med Molly på skansen idag, Molly ska ju bl.a uppträda, också E.M.D
Lisa är med och körar, önska att jag hade orken att ta mig dit och se dem sjunga, men kan tänka mig att det är sjukt mycket folk, orkar inte stå och trängas liksom...

Återkommer snart igen med gårdagens mys =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså du suger riktigt mycket, vad är detta för blogg? du skriver ju fan aldrig :O du borde inte ens tjäna pengar men jaja.............

2009-03-30 @ 19:10:24
Postat av: Anonym

Besök min blogg.. /Mikaela http://yourstone.blogg.se



Om blogg statistiken stiger ska jag snart ha en tävling, där jag ska lotta ut ett jätte bra puder och något läckert ögonskugga samt läpp glans.. plus en överraskning! (Sminket kommer från Paris och går ej att köpa i Sverige)

2009-03-31 @ 02:10:34
URL: http://yourstone.blogg.se/
Postat av: Anonym

Besök min blogg.. /Mikaela http://yourstone.blogg.se



Om blogg statistiken stiger ska jag snart ha en tävling, där jag ska lotta ut ett jätte bra puder och något läckert ögonskugga samt läpp glans.. plus en överraskning! (Sminket kommer från Paris och går ej att köpa i Sverige)

2009-03-31 @ 02:11:16
URL: http://yourstone.blogg.se/
Postat av: Anonym

komigen fan lägg ner bloggen om du inte ska blogga bara så störande

2009-04-01 @ 01:04:20
Postat av: Anonym

Jag vill bara ställa en fråga. Din hårfärg är så jävla fin! Köper du ifrån affären eller gör du hos frisören? Ifall affär, vad heter färgen?



Huhu, klockren blogg =)

2009-04-01 @ 22:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0