Ledig Måndag


God morgon, gud va skönt att "få sova ut"... jag är inte en sån som sover ut hela dagen haha, men bara det att få sova ut i mörker. Slippa vakna av det där jädrans ljuset redan runt sju på morgonen. Visst är det väl bra om man nu ska upp vid den tiden och iväg till skolan/jobbet, men när man är ledig ska man kunna vakna av sig själv. 

Idag är jag faktiskt ledig från skolan, var ju tur att jag kom på det, för annars hade jag vart uppe imorse och åkt iväg till skolan. Idag har vi alla utvecklingsamtal, det håller på hela dagen. Jag har min tid 15:40, skitjobbig tid, mitt på dagen liksom. Men men det går nog fort, åker dit själv och snackar med min handledare.

Har hunnit bli riktigt skitit här nu igen, dammit som fasiken..tror det sitter kvar en del slipdamm från när de renoverade lägenheten nämligen. Och här om dagen så var mamma och köpte hem en skurhink o lite annat smått, så kan vi göra rent på riktigt här hemma nu. 

Idag har jag också dans klockan fem, gick ju inte förra veckan då jag inte kände mig helt frisk. Så det ska bli kul, har längtat efter den. Men nu kurrar magen så ska ta och koka mig själv lite havregrynsgröt.

Min nya rullgardin..en bit på vägen iallafall. Nästa steg är gardiner! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0