Schooltime


Bild tagen igår av lillasyster :)

God morning folks, då var det dags för skola igen. Har nog fått rätt bra med sömn inatt, och ett par dagar innan också känns det som. Trots att jag är lite trött nu för att jag är nyvaken känner jag mig rätt så utvilad faktiskt. 

Ganska taggas alltså inför lite skola igen, nu kurrar magen och mamma har lagat lite havregrynsgröt, så ska ut och smaska i mig det. Idag skiner dock inte solen lika fint som igår, hoppas på att den kommer fram under dagen. 

Ha en bra dag allesammans! <3

Kommentarer
Postat av: Daniel

Den bilden är också riktigt bra på dig. Ha de bra

2009-03-02 @ 13:53:23
URL: http://dannejohansson.blogg.se/
Postat av: Emmie

Aw, fin bild :)

2009-03-03 @ 18:12:06
URL: http://rommedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0