Mitt nya jag?


Trots att jag var så himla säker när jag satte mig i stolen hos Kristofer om att göra slingor är jag ännu inte helt säker. Det har alltså gått hela SJU månader sedan jag änns rörde mitt hår när det gäller färg. Har gått med den här hemska utväxten alldeles för länge och kände att jag var trött på att bara vara brun liksom. Så blonda slingor blev det, dock inte jämt i hela håret och inte heller de jag tänkt mig. Så funderar på att färga tillbaka det, men inte lika mörk utan väldigt ljusbrunt. 





VAD SÄGER NI?!?!? :D

Kommentarer
Postat av: Paulina

skit snyggt!:)

2009-05-13 @ 11:02:33
Postat av: Paulina

skit snyggt!:)

2009-05-13 @ 11:02:48
Postat av: jessica

as bra! :D

2009-05-13 @ 15:24:36
URL: http://josselio.blogg.se/
Postat av: Michelle

Åh vad fint ditt hår blev ! Perfekt till sommaren och allt! hoppas att du inte ändrar håret nu bara :) föresten på de första bilden med det mörka håret har du en sjukt fin tunika var är den ifrån ? (A)

Ha det bra, puss (L)

2009-05-14 @ 18:03:07
URL: http://baramichelle.blogg.se/
Postat av: kia

varifrån är den vita skjortan? :)

2009-05-16 @ 13:19:08
Postat av: Anonym

Ååh, vart har du köpt den vita tunikan på översta bilden?

2009-05-26 @ 17:19:17
URL: http://framtidendatiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0