Sunday chill


Hello sunshines, vädret är riktigt najs idag. Har legat ute halva dagen på min lilla balkong och bara grillat mig. Haha låter sådär halvnajs kanske, men de har varit riktigt varmt, eller det är fortfarande det.

Gårdagen var rätt lung, sov fram tills två. Inte alls likt mig, men fredagens utgång slutade sent, eller snarare tidigt. Var väl hemma strax innan fem någongång. Det var jag och Jullan, vi hade riktigt trevligt faktiskt. 

Gårkvällen spenderades med hos en kompis, med lite film och mys bara. Var uppe strax efter elva, skulle egentligen ha klippt Jens, men det blev avbokat. Borde egentligen också dra iväg till mammas kontor för att städa, men känner att höften kommer ta en del skada av det så skippar nog det idag. 

Nu är det endast TVÅ veckor kvar sen är det dags att springa ut. Herregud, om de gick att förklara min känsla alltså, det är fasiken obeskrivligt! Är såå glad, men så himla nervös, och på samma gång typ ledsen...ähh de är så himla blandade känslor så det är sjukt. 

Det finns stört mycket att fixa nu de närmaste dagarna, men ska också försöka njuta rejält av mina sista skoldagar. 
Nu ska jag ut i solen igen, har fått lite linjer, hatar dem... fast ändå lite kul att se hur fort man blir brun! hihi

Bjuder på denna bild, osminkad o söt :)



UT I SOOOLEN IGEN! :D

Kommentarer
Postat av: Anna

söt du är osminkad:D

2009-05-31 @ 19:50:03
URL: http://pannas.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag har en likadan bikini! :D

2009-06-02 @ 11:45:25
URL: http://alexxandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0