San Fransisco imorgon



Morsning på er Sverige, hörde att det snöade något enormt där hemma! Åååhh mys! Okej det är kallt och typ sämst att vara ute i kylan säkert, men erkänn att de är rätt mysigt med snö ändå.. sålänge det inte är blött, liksom slaskigt och snön stannar kvar liksom. Hoppas iallafall på snö när jag kommer hem igen den 11 dec.

Har haft en otroligt mysig dag, började i parken med Logan och Mel (min nya vän/granne). Fram till tolv då Logan tog sin vanliga powernap för ca 2 timmar. I eftermiddags drog vi iväg med bilen, jag, Jenna och Logan. Drog till bl.a Americana, ett skithäftigt ställe.. typ som ett shoppingcenter utomhus, med olika butiker, restauranger och en lite lekpark. Suuupermysigt.. sen typ nån gång i timmen spelar dem hög musik och har värsta vattenshowen i den stora fontänen, otroligt trevligt.

Dieten går bra, men suget efter godis och fet mat är enorm haha. Hade typ värsta drömmarna om mat igår natt... typ hamburgare, tacos, pizza, marabou... mmmmmm! Men nej fi fan, dag tre avklarad (stolt). 7 dagar kvar, eller ja minst då haha. Meeen iallafall jag ska klara detta, thats it!


Kom ganska nyligen in från att ha legat i jacuzzin i över en timme. Haha herregud alltså, den där Mel är helt galen men så glad och go. Vi lärde iallafall känna lite fler grannar idag, denna gång 3 killar. Dem joinade oss i jacuzzin en liten stund också. Rätt kul att börja lära känna lite folk här faktiskt, vi ska försöka dra ihop lite fler ungdomar och ha nån barbequekväll nästa vecka... Det är alltså inte bara barnfamiljer, gamlingar och freaks som bor här.. :P

Anyways, imorrn bär det av till San Fransisco! Jenna's mamma bor nämligen där så vi ska dit ett par dagar för att hälsa på. Jenna ska även på några möten där nere.. Är nog hemma tills på lördag tror jag, men tar nog med mig datorn så så lätt blir ni inte av med mig hehe.

Ska sova nu iallafall, saknar er där hemma!!!! <3

ja bjuder på den... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0