Angående reklamfilmen


Eftersom jag ännu inte vart där än så vet jag faktiskt inte så mycket, utan bara att jag ska dit på torsdag 9:40 för att provspela för en roll i en reklam film där de ska talas norska. Och eftersom jag tidigare bott i Norge i 4 år och kan prata hyfsat bra norska, ordförrådet är såklart mycket försämrat då det typ är 8 år sedan vi flyttade tillbaka till Sverige men får man färdiga repliker borde det inte vara några problem alls.

Och jag ska som sagt bara provspela på torsdag så inget är ännu säkert om jag får "rollen" eller ej. Men ska bli en kul grej att prova på iallafall. Lovar att såklart berätta hur det gick! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0