2 more days to go



Hellu, dagarna bara springer iväg och det är redan Onsdag, alltså bara två dagar kvar tills vi drar till Mallis. Flygen är nu igång som vanligt vilket betyder att resan blir av, vilket känns så sjukt bra!

Mina dagar har varit lika sega som dem har varit de tre-fyra senaste veckorna. Knappt nått jobb, vänner och familj som jobbar och går i skolan.. alltså helt ensam på dagarna! Haha så sjukt tråkigt.. Men nu på fredag som sagt drar vi till Mallis och så fort vi är tillbaka kör jag igång på det nya jobbet, vilket ska bli sjukt skönt, för jag gillar faktiskt att jobba!

Igår följde jag med min lilla morfar till KS, var där vid kvart över åtta redan för att göra honom sällskap under gårdagens behandling. Vi var klara strax efter ett och då drog jag hem till älsklingen igen. Blev en fika med norisen på söder och sedan hem igen för middag med R.

Ska snart iväg och städa hos Sussi, lite extracash sådär och sedan ska jag möta min fina vän Emmalisa som jag inte träffat på evigheter känns det som. Blir väl en lite fika inne i stan innan jag åker hem för att börja packa min resväska! Det där med att packa är jag inge bra på alltså, packar alltid alldeles för mkt kläder, vilket är sjukt onödigt! Så denna gång ska jag verkligen försöka packa ner bara det nödvändigaste och de kläder jag vet att ja kmr använda...

Solen värmen på lika härligt som igår!
Åhhh sommaren är verkligen påväg, så underbart! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0