Fix & trix inför resan...



Aloha blöggen, torsdag idag och jag är nästan klar med allt nu inför resan. Har hållt på att fixat och trixat hela morgonen med diverse ting, bl.a packat, tvättat, fixat naglarna, färgat ögonbrynen o.s.v Så nu är det bara lite kläder som skall på min lilla bleka kropp och sedan drar jag in mot stan. Ska först hem till R för att lämna min resväska, sedan skall jag iväg och växla pengar, lämna lite saker hos vänner osv. Ska bli såååå himla skönt att få komma iväg, speciellt med min lilla älskling! Får hoppas på bra väder hela veckan också, annars skulle de va lite trist..

Nu har jag fått med det mesta jag vill ha med, packat om 3 gånger har jag gjort också.. haha vi tjejer är väl ändå helt omöjliga när det gäller det där med packandet, eller iaf jag! Packat alltid alldeles för mkt, och använder inte änns hälften av det jag tagit med. Så den här gången har jag packat med så lite som möjligt.

Nu ska jag iväg, men bloggar nog en gång ikväll med! Kärlek till er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0