Går mot bättre tider!



God dag bloggen, och såklart alla läsare. Sitter hemma i vårt rätt så mysiga hus, trots att jag var rätt negativ i början när vi flyttade hit så gillar jag huset mer och mer, speciellt den fina trädgården som börjar komma fram och bli finare och finare nu när all snö har försvunnit. Det börjar bli grönt och snart kmr nog alla små fina vårblommor fram om vi har tur.

Det är mkt som händer men på samma gång ingenting, börjar inte jobba på mitt nya jobb förrän efter vår Mallis-resa så de är faktiskt lite segt. Men fram tills dess jobbar jag extra hos morsan när det behövs. Försöker även klippa så många som möjligt och även lite andra små extra knäck nu fram tills vi drar. OM vi drar, usch har en klump i magen angående just det, för som vi alla vet är flygtrafiken inställd, nu vet jag inte om dem kommit igång med det igen, men den farliga askan ligger iaf fortfarande som ett tjockt täcker uppe, långt uppe i himlen och vet inte när det försvinner.

Men som sagt, det är ju trots allt två hela veckor kvar inna vi åker, och jag hoppas verkligen att vi kmr iväg, för komma iväg är nått jeg verkligen skulle behöva nu! Speciellt med min underbara favorit! Så vi håller tummarna nu för OSS nu.. haha

Börjar äntligen bli frisk nu så tänkte att jag skulle gå ner och cykla i källaren på vår träningscykel, kanske kanske tar en liten prommis ute i det sköna vädret också. Senare idag ska jag träffa R och kanske kanske övningsköra med pappsen. Känner mig rätt pigg och utvilad idag då det vart en lugn och mysig hemma kväll igår, gemfört med i fredags då jag var hemma strax efter fem...Men kul hade jag iaf!

Ha en fortsatt mysig söndag, så hörs och ses vi mer i veckan! Love Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0