Mallorca, here we come!


God Morgon folket, dem flesta av mina nära och kära sover väl nu! Önskade jag att jag med gjorde.. eller neeej är trött men ändå rätt pigg, som vanligt när man ska ut och resa. Lyckas typ alltid vakna några minuter innan klockan ringer, de är väl en ren reflex sådär när man ska resa!

Det pirrar i magen, lite nervös men mer av lycka. Känns så otroligt skönt att få åka iväg med någon som man tycker om så mkt som jag gör med min älskling! Hoppas ni alla får en härlig valborg idag och hoppas på sol hela helgen för er skull.. Och hoppas ni får bra väder hela veckan, för det ska vi ha!

Älskar er, ni vet vilka ni är! Kommer sakna er (lite iaf) haha...
Kram på er alla, nu drar vi!


MALLORCA 30/4 - 7/5


Kommentarer
Postat av: Emina

Trevlig resa <3

2010-05-08 @ 22:33:34
URL: http://dece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0