Modevisning & Skiva idag!


Hallo, STRESS!!! Om fem min går bussen, ska iväg till mig gamla skola nu där jag ska vara Noras modell till deras modevisning som dem har senare idag. Efter det ska vi hem till norisen, käka lite och fixa oss för kvällens och årets första skiva faktiskt. Det är min lilla Julia och hennes klass som har skiva på Vickan idag med temat "Såhär kommer du aldrig att se mig igen"... haha rätt skoj!

Så det ska bli skoj, men måste rusa, ses kanske senare hemma hos Norisen! <3

P.S Niooooo dagar kvar till Mallis, fortsätter hålla tummarna! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0