Snö igen?


Trodde seriöst jag drömde när R väckte mig imorse och sa att det snöade ute... Fy fan alltså! Helt seriöst, det är april och våren var verkligen påväg och så plötsligt kommer det massa skitsnö igen. Jaja får hoppas på att de smälter bort snart igen, för de här går ju bara inte!

Har varit hemma hos favorit hela helgen och typ veckan.. men idag ska jag hem. Har dock ingen lust alls att gå ut i detta väder, men men bara att tvinga sig själv. Har två kunder hemma idag, Sussi & Danni kommer vid fyra och ska klippa sig, så de blir lite kul.

Hoppas ni alla haft en mysig påskhelg, för det har iaf jag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0