Torsdag 22 april 2010



Hallo, lite nere och seg idag pågrund utav det tråkiga vädret, det drar ner än så otroligt mkt tycker jag. Egentligen skulle jag ha träffat en fotograf idag för att testfota lite utomhus, men de var ju bara att avboka så fort jag vaknade och såg vädret. Så planer för idag, inga än sålänge. Eller jo har lovat att klippa älsklingen senare idag.

I tisdags var det först modevisning i min gamla skola, där jag själv gick som modell. Inte riktigt min grej om jag ska vara ärlig, speciellt inte efter att ha sätt bilderna. Måste verkligen köra på ännu hårdare med träning och kost framöver, påminn mig om det! haha..

Efter visningen bar det hem till Nora, då hennes föräldrar först bjöd på mat nere på en restaurang vid dem och sedan körde vi igång med att fixa oss inför skivan. Vi hade först ingen aning om vad vi skulle klä ut oss till, men under tiden som vi sminkade oss och klädde på oss kom vi på nått tramsigt tillslut, vi blev star-twins! Haha fråga mig inte vad det är, men huvudsaken var att man kom utklädd och det gjorde vi. Vart en lyckad kväll på Vickan i kugsträdgården, mkt folk också. Var inte hemma så sent, strax innan två faktiskt.

Igår sov jag ut, Nora drog till skolan duktig som hon var, men slutade typ vid elva så var hemma strax innan tolv. Vi mös bara hela dagen, tog bort mina gelénaglar (som tog hundra år) och tog även en sväng förbi fejk-solen.

Skulle ha gått med Kenza & Co igår för att fira snyggingen, men var alldeles för trött och seg så stannade hemma med min finis och mös med lite god mat o.s.v GRATTIS TILL DIG K! <3

Nu ska jag städa undan här och sedan åka hem, vad som händer sen vet jag inte än! Men ha en bra dag så hörs vi kanske senare! LOVE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0