10 Juli 2010


God Morgon mina vänner, vaknade bara för en liten stund sen och ligger fortfarande kvar i sängen, ser nästan lite suddigt fortfarande bara för att jag är så nyvaken. Sover så sjukt dåligt i min säng/rum, fattar inte varför men känner mig alltid lika mör när jag vaknar på morgonen. Iaf hade såklart två helt sjuka mardrömmar inatt, hatar att drömma, de känns alltid så äkta så man kan vakna arg liksom... sjukt jobbigt! Men men som sagt, de var ju tur att de bara var en dröm.

Idag hade jag bara tänkt ligga ute i trädgården och sola, men såg att de skulle komma en massa moln så jag vette fan. Annars har jag inga dagliga planer än sålänge, blogga kan jag ju passa på att göra om de blir lite sämre väder! Ikväll blire utgång iaf! Ett stort gäng blir vi, så de ska bli kul. Savannah & Zhara kommer hit lite senare idag, för att fixa sig med mig och sedan dra in till stan härifrån. Kameran följer med, dock inte min då den är alldeles för stor, men Savannah har alltid med sig sin! :D

Nu ska jag gå ner och laga mig själv lite frukost, magen kurrar så de är på tiden! Hoppas ni alla som läser min blogg får en fin dag! Kramis <3


En bild på mig och Kenza förra veckan när vi lunchade o shoppade lite i stan! :D

Kommentarer
Postat av: Naomi

:( Hatar mardrömmar och jag fattar precis vad du menar! Det får alltid gå utövir min stackars pojkvän när jag drömt nåt jobbigt:P Hoppas du ochså får en trevlig dag och att vädret blir bättre:) Här i Oslo är det soool:D

2010-07-10 @ 13:41:03
URL: http://naomi-nadine.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0