Sjuk =(



Bjuder på en två år gammal bild då de var den första som kom upp :D

God dagens bloggen, fredag idag och jag mår sämre idag än igår. Har säkert börjat på en inlägg minst 5 ggr idag men inte orkat. Är bara megaförkyld och lite varm, känner mig småseg min inte liksom värsta sjuklingen. Sjukt segt bara eftersom vi drar till Gotland om 2 dagar och då vill man ju vara frisk..

Har tvättat lite idag, småstädat undan bara och sen fick jag även en flipp och färgade håret. Ingen större skillnad men bara lite askigare än vad det är nu. Har inte nämnt det i bloggen men de lär ju synas på en del bilder, för som ni ser har jag blivit väldigt väldigt blond och korthårig, satt modell till Ronnys kompis för några veckor sedan. Väldigt fint blev det, trots att de inte riktigt var som jag tänkt mig men nöjd blev jag iaf. Dock kände jag för att tona ner det lite, så de inte såg så guld/gul blondt ut och ist lite askigare, naturligare. Och bra blev det, första gången någsonsin som jag färgat håret på mig själv.. hehe

Ska iväg till lägenheten nu trots knappt någon ork, men har verkligen ingen lust att sitta ensam hemma en fredags kväll när baby ändå ska va och fixa i lägenheten.. imorrn måste jag må bättre iaf! Ha en trevlig fredagskväll för er som skall göra nått! :D

<3

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

Fall du lägger till mig på msn kan vi prata om designen fall du fortfarande vill ha :)

2010-07-16 @ 20:13:03
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0