Ut till Skärgården.



Morning kompisar, hoppas ni sovit gott och hade en bra start på veckan igår. Min var helt ok, började dagen hemma med lite städ, sedan drog jag in en stund till stan för att träffa Zahra, vi shoppade lite sen plockade älsklingen upp mig och vi drog hem. Där mötte vi Tompa, bytte bil och drog iväg till Göringe, tror jag det hette. Grabbara spelade golf och jag hängde på... första gången för mig ute på en riktigt stor golfbana, sjukt kul faktiskt!

Om bara några minuter drar jag iväg med pappsen till Savannah, han ska kolla nån säng hos dem och jag ska bara plocka upp dem, för sen drar vi ut till mitt sommarställe vid Drottningholm, där kommer vi spendera hela dagen, sola, bada, grilla och bara mysa!

Bloggar när jag är tillbaka ikväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0