Zahra is going back to UK



Me & Zahra i tisdags på landet <3

Morning friends, då vare redan torsdag och bara 3 dagar kvar tills vi drar till Gotland, nu börjar jag faktsikt bli sjukt taggad. Först o främst för att få "resa" då jag älskar det, plus komma ifrån Stockholm och även för att de ska bli så himla kul. Nu har det gått en hel vecka sedan Zahra flög hit från England så idag är det dags för henne att röra sig hemåt igen. Lite tråkigt då vi har haft himla kul faktiskt men vi får ta och ses snart igen, nästa gång är de förmodligen vi som åker dit och hälsar på henne.

Vi hade det jättemysigt ute på mitt landställe i tisdags, solade, badade, åt massa gott och bara mös. Precis de sommaren ska innehålla, vi hade nämligen hela 25 grader i vattnet, hur sköööönt som helst. Tog en del bilder så slänger upp de lite senare!

Nu ska jag iväg in till stan, fixa lite saker och sen vinka av Zahra vid arlanda-express tåget runt två tiden. Sen är det meningen att jag ska färga en kompis hår, men får se om hon hinner hem till sthlm för jag måste iväg till älsklingens lägenhet sen, den behöver städas, trots att den inte är helt klar än, men de börjar närma sig, sakta men säkert.

HAVE A WONDERFUL DAY EVERYONE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0