Älskar att fylla år, precis som ett litet barn!



Åhhh kan inte beskriva hur glad jag är just nu! Har haft en supermysig kväll med älskling, pappa, Jocke kusin och hans tjej nere på en restaurang här vid oss, eller ja Ronny då.. hehe! Tror restaurangen hette Sangria, en spansk restaurang med massa härliga tapas rätter, sjukt gott var det men är såååå himla mätt nu att jag inte änns orkade nån efterrätt.

Vaknade imorse av en gosig pojke som omfamnade mig med sin varma kropp, pussade på mig och sa Grattis, eftersom älsklingen går upp redan strax efter fem ville han inte väcka mig för mycket så han lät mig sova, vilket jag uppskattade..När jag väl vaknade var mobilen redan full med massa grattis-sms och FB likaså. En grattis-hälsning gör såå mycket mer än vad man själv kanske tror, men det förgyllde garanterat min dag, vet man att man har folk som tänker på än liksom.

Efter att gått upp och fått i mig lite frulle drog jag hem till huset, packade om väskan och fixade i ordning lite hemma från i fredags, min underbara mamma och lilsis hade redan gjort den störts grovstädningen men de fanns lite smått att fixa så det gjorde jag. På bordet stog det ett kuvert, en bukett blommor o en liten present, mamsen hade vart hemma en snabbis o ställt fram det. Exakt vad de stog i kortet och vad presenten va för nått visar jag i ett annat inlägg... När jag sedan kom till stan igen mötte jag älskling för att gå till restaurangen, i hans bil hade han gömt min present, och snacka om att jag fick en chock när jag såg påsen, nog den största presentpåse jag fått i mina dar, nog bland dem finaste presenter jag fått med... så jäkla underbar! <3

En perfekt kväll, trots att en del av familjen saknades och även en del vänner, så räckte det gott o väl för ikväll. Älsklingen var helt slut o somnade på bums när vi kom hem, så nu ligger han här brevid mig o småsnarkar. Utöver det så är de kaos här hemma nu, renoveringen är igång så ni kan ju bara tänka er hur det ser ut, och nästa vecka kommer köket, då blire spännande! Bloggar mer imorrn, GODNATT!

TACK FÖR ALLA UNDERBARA GRATULATIONER & ALLA FINA PRESENTER JAG FÅTT HITTILS!
LOVE YOU <3

Kommentarer
Postat av: Karla

Ohhhhh!!!!!!! Vad fick du??? Jättegrattis! Verkar som du har världens bästa pojkvän...

2010-06-22 @ 10:46:18
Postat av: Anonym

vad fick du dååå???

2010-06-25 @ 21:42:40
Postat av: Anonym

Marc Jacobs väska??

2010-06-26 @ 14:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0