Monday here we go!




Morning peeps, sitter hemma hos älsklingen och ska snart springa ut i den varma solen, tänkte lägga mig i någon park här i närheten, äta lite god frukost och bara mysa för mig själv. Igår träffade jag baby runt 7 tiden då han kommit hem från Halmstad, eftersom båda var hungriga tog vi en sväng till Kungsan där det var "restaurangernas dag" så vi åt lite mat och hängde runt... slutade med att jag hade mjukglass utkletat i hela fejjan så då drog vi hem!

Ikväll jobbar jag på Rival, men har som sagt ett par timmar fram tills dess. Ska även en sväng förbi apoteket o.s.v Bilden ovan är från i fredagss då jag träffade på min snygga vän Kenza och hennes finis Dilay, även Nadia var där men drog hem lite tidigare. En riktigt lyckad och rolig dag/kväll!

NU: Ut i soooolen, kram på er sålänge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0