Rainy Friday..


..men inte behöver man deppa för det!

Hello, ledig idag, sjukt skönt då jag jobbade igår trots att jag kände mig lite småsjuk. Idag är det pissväder vilket drar ner humöret lite, men de gör inte mig nått då jag varken har råd eller lust för nån utgång ikväll. Känns som en helg där jag vill vila då det blir jobb hela nästa vecka och sedan har jag min 20 års fest redan på fredag, fyller ju egentligen år måndag den 21 juni, och pågrund utav midsommar och allt valde jag att fira mig 3 dagar innan min födelsedag, alltså den 18 juni. Känner att jag ska spara mig till den helgen plus helgen därpå då det blir midsommar firande!

Längtar sjukt tills jag fyller år, att äntligen få bli 20 och inte längre tonåring, haha låter ju så stört men 19 är verkligen en tråkigt ålder... inget händer liksom! Så alla får hålla tummarna för fint väder nästa fredag tack, då det ska va fest i vår nya fina trädgård!

Har precis bokat tid hos frisören, en barndomsvän till Ronny, hur go som helst. Så på onsdag ska jag dit för att slinga och klippa lite. Och förutom att hon ringer och frågar mig får jag det gratis då hon behöver en modell.. hur perfekt är inte det liksom, så pank som jag är just nu! Sjukt bra, tack för den.

Nu tänkte jag packa ihop här och sen ta en sväng förbi fake-solen, sen blir det en tripp hem till huset, ingen hemma då alla är på landet, men måste ladda upp med lite nya fräscha kläder och fixa räkningar o.s.v Kvällen är ännu inte bestämd som sagt, allt jag vet är att VM börjar ikväll!!!

Ha en underbar fredag alla fina, love <3

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

Håller med dig om att 19 är en tråkigt ålder :)

2010-06-11 @ 14:12:46
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0