6 Mars = Savannah´s B-day




Grattiiiis på födelsedagen min lilla ekorre! <3

Heeelllo sunshines, GUD SÅ UNDERBART med skinande sol. Det finns alltså hopp om att våren kommer till Sverige detta år med. I typ 3 dagar har vi haft denna fina sol med oss, iaf på förmiddagarna. Så himla skönt att vakna upp utav den starka solen som lyser in genom persiennerna. Lovely! <3 Och har ni dessutom lagt märke till att det är ljust ute till efter 5 på dagarna, också helt underbart.

Igår blev en lugn och mysig hemmakväll med familjen, min underbara vän Jessie (från gymnasiet) kom förbi en stund och snackade lite. Ska nog till henne på måndag för att färga håret, skönt!

Idag däremot blire utång, Savannah fyller 21 år idag och det ska vi fira genom att först äta en middag hemma hos henne, sedan part loss på Collage och förhoppningsvis dra vidare till någon 05.00 klubb.

Ska nu iväg en sväng till farsta med lilsis, har ett gammalt tillgodokvitto på SkoVison där och tänkte hitta något nytt par tills ikväll. Kanske hinner blogga ytterligare en gång hemma hos S men det återstår att se.. om inte hoppas jag ni får en superduper kväll!

KÄRLEK<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0