Back to reality!



Morning peeps, då var det måndag igen och de flesta är ju iväg i skolan eller på jobbet. Jag sitter hemma som vanligt, så sjuuuukt segt! Jag är så nära att bryta ihop angående detta med jobb, känns som om jag inte kmr någon vart överhuvudtaget! Ska det vara så svårt att bara på ett fast heltidsjobb? Åhhhh..... Kan verkligen inte fortsätta såhär, fattig, uttråkad och så sinnessjukt rastlös, de verkligen kliar i fingrarna, vill bara börja jobba NU NU NU!

Min dag kmr iaf bestå utav jobbsökande såklart, sedan tänkte jag ta en sväng förbi gymmet också.. då det var ett tag sen! Och några kg efter Mallis har jag garanterat gått upp, och de vet jag utan att ha vägt mig på vågen haha.

Slänge in lite bilder från Mallis lite senare, så glöm inte o kika in då!!!! :D
Loooove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0