En somrig Fredag


Morning peeps, sitter här i snickarbyxor och känner mig som ett tält.. haha nejmen då jag inte fick nån tid på cafét idag ska jag ist hoppa in och agera snickare, det är en vän till mina föräldrar som behöver lite hjälp idag. Känns lite pirrigt då jag känner mig lite för flickig för ett jobb som detta, men det återstår att se hur pass bra jag klarar mig i slutet av dagen.

Inga större planer för kvällen än, men inget märkvärdigt förmodligen då plånboken är tom på riksdaler. Men med de fina vädret kanske man lyckas göra nått kul & mysigt utav det hela.. Har ju trots allt en helt underbar trädgård med en grym grill o.s.v Så vi får se hur kvällen blir...

Hoppas ni som läser min blogg får en fin dag i detta underbara väder, nästan bättre än de vi hade på Mallorca faktiskt, 23+ idag i skuggan, helt stört skönt, gäller att passa på att njuta.

Love to yaalll


Kommentarer
Postat av: Emmalisa

Hej min vän! Vilka underbara bilder från Mallorca. Åååh, vad ni ser ut att ha den mysigt. Men hallå inte en enda bild på pöjken? ILLA:)

PUSS

2010-05-21 @ 14:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0