Mallis 2010 del 1


Vi tog över 1000 bilder nere på Mallis under vår vecka där, så kan tyvärr inte dela med mit utav alla haha men tänkte iaf dra ut dem finaste och mysigaste som jag tycker kan delas med utav.. Så här nedan får ni en liten bildbom, kmr nog ytterligare en eller två inlägg då inte kan bli fööör många i ett och samma inlägg! Hoppas ni gillar när jag delar med mig utav bilder...Kommer bara dra ut lite från olika dagar, sevärdigheter, strandbilder, middager o.s.v ENJOY! :D

På flyget till Mallorca
På bussen till hotellet
Vår strand precis nedanför hotellet..



Mysig middag & promenad i Gamla stan ( i Alcudia)
Vi hyrde bil dag 2 då regnet kom...
Hittade en cool gammal kyrka i Artá


Hungrig efter en lång dag i bilen, lunch/middag från Pizza Hut

Goda mojithos och några sushibitar vid en mysig uteservering precis vid vattnet eller på vattnet för
att vara exakt...

Solar i kvällsolen på balkongen.. riktigt najs!
Och så kom regnet... inte lite heller, blev enorma översvämningar!

Så vi fick roa oss med annat, film, lite spel och massa gott
Och det blev en pizza nr 2 från Pizza Hut i allt regnoväder

Trots att vi sov och slappade en stor del av resan hann vi med en hel del, och tog oss över större delen av ön, kan visa exakt sen på en karta. Tur att vi hyrde bilen annars hade nog blivit himla tråkigt. Det var bilderna för den här gången, kommer mer när jag känner fört.. mysiga strandbilder o.s.v hihi natti <3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fina bilder!! å gud va god pizzan å godiset ser ut, fett sugen!!

haha

2010-05-12 @ 13:21:03
URL: http://storamodegarderoben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0