Måndag 24.05.10



Drömmer mig bort till stränderna i Mallis idag...

Morning Sunshiiiiine!

Då var det måndag igen och jag ska jobba idag, dunderglad för det då det var ett par dagar sen. Imorrn kmr lönen, de ska bli spännande, har jag otur kmr lönen från jobbet nästa månad, då har jag en riktig tuff månad framför mig.. usch!

Hade jättemysigt i lördags, grillade hemma hos kusins kompis i stan, sedan drog vi till Amba för lite partejj. Stannade till efter två någongång, men var inte hemma förran strax innan fyra, helt ok kväll faktiskt! Igår var det regnigt och tråkigt, men kusin nr 2 fyllde 20  så det bjöds på kaffe och tårta hemma hos dem i Stuvsta, så dit åkte jag och umgicks lite med släkten. Nästa gång är det min tur, shit alltså bara 28 dagar kvar tills JAG FYLLER 20 ÅR!!! Wiiieee äntligen ska jag få komma ur den tråkiga åldern som 19 åring..

Efter fikat med släkten drog jag hem och mötte älsk, vi plus två vänner tog en snabb middag på Kungshallarna och sedan såg vi "Robin Hood" på bio, faktiskt väldigt bra enligt mina åsikter, men de var ju ganska tydligt att de kmr en tvåa, så den ser vi ju fram emot.

Nu ska jag få lite mat i magen och sedan fixa mig för att gå till jobbet, jobbar från 13 till... ja vet inte hur sent de blir men bara bra ju fler timmar jag får! Hoppas ni alla får en bra måndag! Kramis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0