Hemma igen efter en vecka på Malta!!!



DÅ var vi hemma igen, kalla sverige! Brrrr... Men som sagt, borta bra men hemma bäst. Kan knappt fatta dock att tiden gått så fort?!?! Idag lämnade nämligen Adam oss för att flyga hem till USA igen, alltså har de redan gått 3 hela veckor, helt overkligt. Har haft en otroligt mysig och härlig vecka på Malta iallafall, inte massa regn som tidigare. Tog sammanlagt 700 bilder, så tänkte visa er när jag har tid igen.

Har även lite annat smått och gott att bjuda på, så kika in lite då & då så kanske ni har tur och jag har bloggat.hihi
Nu ska jag iväg hem till mormor, klippa&färga sen ska jag jobba i söderhallarna, rita med barn.. sjukt kul och lätt ;)

Ikväll blir en kväll med älsklingen, de va längesen kan jag lova er. En heeel fredagskväll, bara jag & han! Myyys.

Seees <3

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Vilken fin blogg :) Och du var sjukt snygg! :D

2010-10-21 @ 21:34:29
URL: http://mdik.blogg.se/
Postat av: matilda

Kan du inte börja blogga igen? Saknar det :(

2010-11-11 @ 07:55:25
Postat av: Smile

Varför uppdaterar du ALDRIG din blogg? Vad är syftet med att ha en blogg om man aldrig bloggar? Haha....fattar bara inte ;) Men aja, din blogg inte min.



KRAM !

2010-11-14 @ 16:42:21
Postat av: Anonym

Snacka om felstavning "vart PÅ Malta"

2010-11-27 @ 22:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0