1 September 2010



Saknar redan sommaren..

Hej September månad, hur sjukt låter inte de liksom?!?! Igår drog jag lite sådär spontat iväg till sjöstaden för att passa min faster lilla valp i ett par timmar. Världens sötaste plutt. Efter de mötte jag upp pappsen & hans fru för att handla lite mat som vi sedan lagade här hemma. De blev gulash-soppa och ugnspannkaka, riktigt mumsigt. Klippte även pappa lite precis innan dem drog.

Jag är såååå himla trött på att sitta hemma, vill bara ha ett jobb NU, NU, NU! Har precis slängt i mig lite frukost så ska bara klä på mig sen blir de en powerwalk, de är dags att komma igång med träningen nu, känner hur lat och äcklig man har blivit av alla gottande hela sommaren. Solen skiner även idag så då lockar de lite mer såklart. Och i sinom tid ska jag även köpa ett gymkort, men som sagt ett jobb först.

Ikväll blir de ju ett par timmar på Rival iof, men de är bara lite extra då och då. Tråkigt att gå hemma på dagarna när alla andra jobbar.

1 September idag vilket betyder att min lillebror Adam fyller år idag, och inte heller vilket födelsedag som helst utan hela 18 ÅR! Dock befinner han sig just nu på andra sidan jordklotet men kmr förhoppningsvis hem till nästa vecka, wiiiie vi alla längtar som bara den! <3

Kram på er alla underbara läsare, haha :D

Kommentarer
Postat av: Melissa

Haha, roligt, det du skriver är precis vad typ alla tänker :)Åååh, lilla Adam.. saknar honom! <3

2010-09-01 @ 16:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0