Imorrn drar vi till Malta!


Yeeeeeeeesss, precis som förra året när lillebror kom hem för att hälsa på drar vi nu en vecka utomlands. Förra året drog vi till Grekland och i år blir det Spanien, Malta. De ska vara mellan 25-30 grader hela veckan, men peppar peppar för vi vet hur otur jag brukar ha med de där jädrans regnet!

Så imorrn strax efter lunch bär det av för hela familjen, dock måste vi vara på flygplatsen nästan 4 timmar innan då pappa Thomas pass har gått ut, vilket betyder att han måste skaffa ett preliminärt pass sålänge. Så vi drar väl hemifrån strax innan lunch imorrn. Hade såklart velat att älsklingen följt med, speciellt då jag vet att han skulle behöva en veckas semester i värmen. Men de får bli senare i vinter ist!

Nu ska de packas lite sen drar jag in till stan där jag ska träffa lillebror, han vill shoppa lite! Han har ju trotsallt fyllt 18 år = pengar :D

Lite pics från när vi va i grekland 2009




Ha en fiiiin dag trots de bajstråkiga vädret, kramis <3

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

Skönt att åka utomlands!

2010-09-20 @ 13:04:08
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha men Alexandra, Malta tillhör inte Spanien ju :D Ha en skitbra semester!

2010-09-21 @ 18:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0