Onsdag 8/9-2010



Bjuder på en härlig o solig bild från vår vecka nere på Gotland :D

Gomarraan Bloggen, ett par dagars uppehåll de är så mitt bloggande kommer att se ut. Det blir när jag orkar och känner för att skriva av mig liksom. Hittils har jag haft en rätt så produktiv vecka gemfört med dem tidigare veckorna, men mitt mål är ju fortfarande att skaffa mig ett heltids jobb inom kort framtid. Har iaf haft en "kund" varje dag nu denna vecka, vilket är väldigt kul. I måndags var jag på Makeupstudion på möte/intervjuv, kollade in skolan, vad deras utbildning hade att erbjuda o.s.v Som ni vet, eller dem flesta av er så vill jag ju utbilda mig till makeup artist, denna kurs finns endast privat vilket innebär att den kostar en jädrans massa pengar. Därav krävs de lite planering!

Var även förbi HÄR som är en frisörgrossist, där handlade jag massa färg, väte, material o.s.v till min lilla frisörhörna här hemma. Framförallt för att slippa alla jädrans ica/åhlens/kicks färger o.s.v Men också för att de är roligare att jobba med riktiga färger och rätt material.

Idag ska jag klippa två vänner så nu är de dags o hoppa in i duschen och sen ska jag fixa och trixa lite innan Hanna kommer. Tänkte fixa naglarna, färga ögonbrynen och sånt som vi tjejer behöver ibland! :D

Ha en braaaa dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0