Lista

1. När gick du upp idag?
10:40

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter

3. Senaste filmen du såg på bio?
Chuck & Larry

4. Favorit-TV- program?
för tillfället inget, eftersom vi inte har några kanaler.

5. Vad åt du till frukost?
4 mackor, nybakade med julost på och sedan vanilj te.

6. Vad är ditt andranamn?
Elisabeth

7. Din favoritmat?
Hmm.. har inge riktig favvo...

8. Vilken mat gillar du inte?
massa jag inte gillar men typ lever

9. Favoritchips?
sour cream & onion, typ salt chips minns inte vad de heter.

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
har ingen

11. Vilken bil kör du?
poshe ( i mina drömmar)

12. Favoritmacka?
olika

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du inte stå ut med
inåtvända, blyga osociala människor.

14. Vilka är dina favoritkläder?
har massa olika.

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
L.A, New York eller Thailand (just nu)

16. Favoritklädmärke?
bryr mig inte så mycket om märken. (köper det jag tycker e snyggt)

17. Var vill du dra dig tillbaka?
?

18. Favorittid på dagen?
Eftermiddag

19. Var är du född?
Huddinge (tror jag)

20. Vilken är din favoritsport att se på?
sport? typ dans

21. Coca Cola eller Pepsi?
Cola

22. Fotboll eller ishockey?
Fotboll

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
båder och, beror på.

24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
njae...

26. Vad ville du bli när du var liten?
dansproffs (haha)

27. Bästa barndomsminnet?
shit, cenil för tillfället.

28. Varit i Afrika?
nope

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
ah faktist, på min typ 10 års födelsedag i norge.

30. Varit med om en bilolycka?
Nope

31. Favoritdag i veckan?
Lördag

32. Favoritrestaurant?
shit ingen aning.

33. Favoritblommor?
hmm, vet faktist inte.

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
beror på

35. Äger du en cykel?
nej men har gjort. En Coca cola cyckel, haha

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
VA?

37. Läggdags?
typ nu eller kanske snart...

38. Vad lyssnar du till just nu?
ljud från TV:n

39. Favorit färg
svart, blå, guld m.fl

40. Hur många tatueringar har du?
Ingen, men ska göra en nångång..ahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0