Onsdag

Heejsan, hann inte skriva nått igår eftersom jag hade fullt upp med annat. Idag är det onsdag, och egentligen har jag skola. Men så himla onödiga lektioner så pallade inte gå. Nu sitter jag nämligen i gubbängen och har gjort det sen nio. Passsar nämligen min kusin barn, Nicholas. Så himla söt, det är första gången som nän annan passar han förutom, mor, far och mormor. Och det går verkligen skitbra, inte nått gnäll...utan bara massa skratt. Han e så himla söt, och förstår så himla mycket. Har inte så mycket tid att blogga just nu, för ungen ropar. Haha =)

bloggar mer ikväll om gårdagen, har ju satt in mitt löshår. Och snyggt blev det, tycker jag. Hoppas bara inte att man ser själva kanten och så..ajja, nu ska jag bara vänta ett litet tag, sen kommer han nog att bli ganska trött. Har varit ute på en promenad, handlat lite, badat och precis käkat lunch. Just nu har han fastnat lite fram Cartoon network. Haha minns när jag själv kollade på det där för måååånga år sedan.
Vid två kommer hans mormor och byter av mig, anledningen att han är hemma är att han är jätteförkyld.
Klockan fyra ska jag på Mimsan och Adams julavslutning, mumsan ska dansa så det kan jag ju inte missa. Älsklingen kommer ikväll också...saknar han jääättemycket. Har sovit ifrån varandra i två dagar nu :(
Men vi hörs senare ikväll, imorrn är jag ledig. Ska förbi skolan nån timma och göra prov bara eller så, annars slutar jag på fredag. SÅ SKÖNT!

Ha en bra onsdag. KRAMIS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0