Tisdag

God morgon, sitter i skolan nu och är skittrött. Försov mig imorse IGEN, trots att jag ställt klockan. Vaknade vid tio över åtta, egentligen borde jag ju bara ha klätt på mig och gått, men var verkligen tvungen att dusha. Så det fick bli en supersnabb dush. Halv nio tutade farsan för fullt. Så då sprang jag ut i bilen, halvsminkad. Såg helt död ut. Kom till plugget vid nio. Har svenska nu, gör ingenting känns så jävla onödigt att vara här. Men men, tror vi har SO sen och så lunch. Vi har engelska också, men vet inte om jag orkar gå på den. Jag vet att det är mindre än bara två veckor kvar till lov men är så jävla skoltrött, nån annan som också är skoltrött?

Nä nu måste jag plugga lite dem sista 11 minuterna av denna ROLIGA svenska lektion.

Stackars katter, ser helt vidriga ut när de tagit ett bad. HAHA

image135

image136



CIAAAAO <3

Kommentarer
Postat av: emma

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA

2007-12-11 @ 20:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0