Torsdag! 13/12 LUCIA

God morning, vaknade för en halvtimma sen och har precis ätit frukost. Det fick bli risgrynsgröt men kanel och socker på också mjölk såklart. Idag är det ju den 13/12, alltså Lucia. Tråkigt är att jag är ledig från skolan, så missar skolan lucia tåg med lussebullar och sånt gott. Men som tur är har min lillasysters skola, alltså min gamla skola luciafirande ikväll. Det ska bli så himla mysigt, "min" skola har verkligen det bästa lucia tåget, det e verkligen proffissionellt. Men det är ett par timmar kvar till det, så nu e det dags för mig att plugga.

Lucia HT 2005


Funderar på att dra och sola vid ett ungefär, sen om Malin får, så ska jag åka till henne salong som hon är på i gullmars och färga håret. Ska ju sätta in löshår nästa vecka, eller ah om jag har råd. Så då vill jag gärna ha en fräsh och fin färg. Just nu ser det helt kaos ut, typ som om jag har lite brunröda och blåsvarta slingor eller nått, asså inte markant. Men aah TYP! haha
Nu är klockan över tio, så måste börja plugga satte det nämligen som ett tid. Kanske bloggar innan jag drar eller kanske inte, då bloggar jag när jag kommer hem från Lucian efter 8 nångång. Juste skiter i att gå till salongen idag, har ändå fått ihop alla mina timmar! hihi

Ha en mysig Lucia dag, kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0