Torsdagen både bra och dålig!

Tjeeeena, kom hem för en timma sen kanske lite mer. Var på salongen idag till fyra, sen gick jag och mötte Nora. Vi köpte lite småsaker, jag köpte bland annat en svart hårfärg, fast INTE till mig själv såklart utan till min pappa. Ska försöka hinna med att färga hans hår i helgen. Köpte också en ny mascara, en somk jag inte haft förut. Tänkte att det e ju kul att testa nån ny. När Nora åkte hem åkte jag och mötte mamma och mumsan i gullmarsplan. Vi åt lite mat på kebaben. Sen åkte vi tillbaka in till centralen igen. E så himla glad, för vi gick nämligen till the Phone house och köpte NY MOBIL! :) jjiiiiippppiiiii.... Mamma köpte också en ny, rätt snygg nokia faktist. För mig fick det bli den svart skjutmobilen men grönt. Asgrym assså, men jag har ju abbonnemang och så, så att jag har inte betalat fullt pris i butik, utan ska betala av den på 18 månader. Vi stod där typ två timmar, kunde ju inte bestämma mig.
Sedan åkte vi hem, fast asså det hände en hemsk sak i telefonplan. Min mamma blev biten av en hund i båda benen, de var JÄTTE obehagligt. Gubben som äger hunden är typ sjuk i huvudet, asså han är typ uteliggare eller nått. Fattig iallafall, och behandlar sina hundar jättedåligt. Han har bott i det området i typ 100000 år, han bodde även där när mamma var liten... hon e bara 40 men ah ni fattar nog. Både hon och jag skulle kolla tiden när bussen gick, och han stod precis där med sin ruttna cykel och sin skitsöta hund. Så skulle mamma backa, och typ råkade snudda hundens tass. Så högg hunden till i benet, mamma blev helt chockad. Jag blev verkligen skiträdd, det blev två stora hål i ena benet, okej kanske lite överdrivet men dem blev djupa. Andra benet lyckades hunden bara naffsa, men det blev blåmärken. Så nu är den hunden absolut INTE söt längre, vill fan skjuta den. Gubben har ju fuckat hunden totalt. Den är helt förstörd...stackarn..!
Mamma har ju tagit stelkramp spruta och så mot infektion så det behövs inte. Men hon har fått väldigt ont i muskeln, så hon kanske åker in ändå ikväll annars imorrn, för blir det infektion måste man ju få antibiotika. Men asså jag vill polisanmäla detta, hunden har tydligen attakerat förut, asså fatta om det vart ett barn, den hade ju typ dött ?! Ajja vi får se hur det blir med det där, men hunden borde avlivas, assså jag HATAR verkligen sånt där, men hellre att han avlivas än att leva med den där jävla gubben, plågar skiten ur den ju. Ajja här kommer två bilder från jag shoppade idag... Ska snart dra till älsklingen tror jag, vill överrasska honom. Han vet nog inte att jag kommer.

Köpte alltså en ny mascara sen några nya svampar som typ kostade 14,90. Mascaran kostade typ, minns inte.
Sen färgen till farsan då...

image126

Sen köpte jag då min underbart fina mobil, jag verkligen ÄLSKAR den! (fast inte mer än kevin såklart)
Fick en liten "påse" till som jag kan ha den i och sen ett minneskort eller va fan det var...

image127

Visst e den snygg? =) Måste rusa, ska packa väskan tror jag...vet inte om jag vill lämna mamma. :( Har verkligen ont i magen, e typ fortfarande rädd. Men men, imorrn e det skola igen... Sen på kvällen kanske det väntar nått trevligt. Mamma och pappas företag ska ut på julbord imorrn nämligen, och de har biljetter kvar. Så KANSKE KANSKE om vi har tur får jag & Kevin följa med...antagligen Adam också. Men det får ni veta mer om imorrn.

PUSSELIPUSSPUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0