Early Lördag

God morgon, de va nog väldigt länge sen jag var upp såhär tidigt på en lördag. Ville verkligen inte gå upp ur sängen, de e så himla mysigt att ligga där ner gosad i täcket brevid min baby. Men va ju tvungen, så har precis gjort mig i ordning för att gå. Vi hade jättemysigt igår, badade bubbelbad gjorde vi också. Sen gick vi och la oss...
Kevin somnade skitsnabbt, haha sötis..han var nog helt slut från den stormiga veckan han haft.
Jag har verkligen ingen lust att gå ut nu, det e typ 1000000 minusgrader för fan.



Ungrfär såhär ser det väl ut nu vid den här tiden...men nu hinner jag nog inte blogga mera. Måste gå till roslagsbanan. Hörs senare Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0